Ervaringen en klantbeoordelingen

 

U bevindt zich momenteel op een webshop van de webshop groep van Loungeset.nl. Door op de bovenstaande afbeelding te klikken gaat u naar het totale overzicht met klantbeoordelingen van onze webshops. 

 

Loungeset.nl klanten ervaringen

De ervaringen die onze klanten hebben over Loungeset.nl zijn vaak erg positief. Wij bieden persoonlijke service en werken met een vast team, 6 dagen in de week. Van deze 6 dagen zijn de eigenaren W. Naber, S. de Wit en C. Walstra altijd aanwezig en die werken ook mee om te zorgen dat de service maximaal is. Lex, Robert-Jan en Stephanie zijn de vaste krachten van onze klantenservice en waar het nodig is, worden zij ondersteund door de eigenaren. Uiteraard gaat er wel eens iets mis. Dit vinden wij altijd zeer vervelend, want dit levert ons ook altijd extra werk op. Wij doen altijd onze uiterste best om dit weer snetjes op te lossen en dit wordt altijd erg gewaardeerd.

 

Loungeset.nl ervaringen vind je op Kiyoh.nl

Kiyoh.nl is een website waar mensen klantbeoordelingen kunnen achterlaten. Dit is een onafhankelijk bedrijf die beoordelingen verzamelt van webshops. Kiyoh vraagt aan klanten die bij Loungeset.nl een keer iets hebben gekocht of zij een prettig koop ervaring hebben gehad. De klanten kunnen hierbij anoniem of met naam een beoordeling geven over Loungeset.nl. Loungeset.nl scoort een ruime 9 betreft de klanttevredenheid en hier werken wij hard voor! Wij zijn hier zeer trots op!

 

Een ruime 9 voor onze klanttevredenheid

Wij krijgen een ruimte 9 voor onze klanttevredenheid. Waarom zijn onze klanten dan zo tevreden? Hieronder een kleine opsomming aan ervaringen:

- Groot assortiment.
- Goedkoop ten opzichte van de concurrent.
- Snelle levering.
- Goede klantenservice.
- Live chat werkt erg goed en snel. 
- Mooie showrrom.
- Vriendelijk personeel.

 

Zo zijn er nog meer tevreden klanten op Loungeset.nl. 

 

 

Reacties van klanten

"Snelle levering."

"Groot assortiment."

"Goede persoonlijke klantenservice."

"Live chat werk zeer prettig!"

"Tafel kwam beschadigd aan, heeft Loungeset.nl direct een nieuwe gestuurd. Top service!"

 

Loungeset.nl klachten

Ook gaat er bij Loungeset.nl wel eens een keer iets mis. Dit is uiteraard voor u heel vervelend, maar ook voor ons. Wanneer iets niet naar verwachting verloopt, betekent dit dat er extra werk komt kijken en daar zitten u en wij niet op te wachten. Wij proberen dit dan ook altijd tot het minimum te beperken. U bent dan tevreden en we hebben er geen extra werk aan. Helaas is dit niet altijd de werkelijkheid, waarbij wij altijd naar gepaste oplossing gaan zoeken. Hierbij staan wij ook altijd open voor suggesties/alternatieven van u, als klant.

 

Garantie

Op al onze producten krijgt u garantie. Op alle 4 Seasons Outdoor producten krijgt u standaard drie jaar garantie op alle onderdelen en tien jaar garantie op al het Hularo wicker vlechtwerk. Op alle andere merken die wij voeren, krijgt u twee jaar fabrieksgarantie. Mocht het product binnen het garantie termijn productiefouten bevatten of een verminderde kwaliteit, dan valt dit onder de fabrieksgarantie en wordt het vergoed, vervangen of hersteld.

 

Klachten over producten

Ook wij krijgen soms te maken met schade of een verminderde kwaliteit van een product. Wanneer u dit binnen drie dagen na ontvangst bij ons meldt, dan wordt dit product vaak vervangen of u krijgt een aanzienlijke korting. Uiteraard wordt dit in overleg met u gedaan, waarbij u kunt aangeven wat u wilt. Wanneer u dit later meldt, kunnen wij niet meer nagaan of de schade door u is ontstaan. Graag geven wij hierbij een voorbeeld, om dit punt te verduidelijken.

 

Voorbeeld 1 wel garantie:
Frederique heeft bij ons een tafel besteld. Haar tafel werd anderhalf dag later bij haar geleverd, waarbij ze zag dat er een scheur in de kartonnen verpakking zat. Ze heeft het pakket wel gewoon geaccepteerd van de bezorger, waarna ze haar tafel uitpakte. Hierbij kwam ze er achter dat de scheur in de kartonnen doos, ook een kras had veroorzaakt op het polywood tafelblad. Zij heeft toen diezelfde dag een aantal foto's naar ons gestuurd. Wij hebben vervolgens een nieuwe tafel voor haar klaargezet in het magazijn en binnen twee dagen had zij een nieuwe tafel staan en was de "tafel met schade" mee terug genomen. Ondanks de eerste levering met schade, was ze zeer tevreden hoe wij dit hebben opgelost en vond ze onze service geweldig.

 

Voorbeeld 2 geen garantie:
Chantal heeft bij ons vorig jaar een loungeset besteld, waarbij een tafel zat die was voorzien van een glasplaat. Alle glasplaten zijn van gehard glas, wat 5x sterker is dan standaard glas. Nu belde zij op dat haar glasplaat kapot was. De glasplaat heeft het hele jaar goed gefunctioneert en vertoonde geen fouten/scheurtjes of iets anders wat er op kan wijzen dat het beschadigd was. Na een jaar kunnen wij niet nagaan wat er nu precies gebeurd is met deze glasplaat, waardoor het niet onder garantie kan vallen. Daarom hebben wij haar een nieuwe glasplaat geleverd tegen inkoopprijs. Zij was ook zeer tevreden over onze service.

 

Voorbeeld 3 wel garantie
Geert-Jan had bij ons in 2013 een loungeset besteld en stuurde ons een bericht met foto's dat er in 2014 roest ontstond op het frame van zijn loungeset. Dit is een fabrieksfout, aangezien dit niet mag gaan roest binnen een jaar. Waarschijnlijk is de coating op die plek onvoldoende geweest en daarom is zijn bank vervangen met een nieuwe.

 

Contact gegevens

Heeft u vragen over één van onze producten of wilt u meer informatie over de ervaringen bij onze webshop of onze showroom? Neem dan gerust even contact met ons op, zodat wij u verder kunnen informeren. U kunt ons bereiken via de onderstaande kanalen en contact gegevens:

 

Showroom adres:
Loungeset.nl
Amsterdamsestraatweg 7B
1411 AW Naarden
T: 035-8200321
E: [email protected]

Facebook: https://www.facebook.com/loungeset