The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Voor een optimaal gebruiksgemak maken wij gebruik van cookies.Door cookies toe te staan kunnen wij je de best mogelijke ervaring op onze site aanbieden. Hierbij staat uw privacy altijd voorop.Meer informatie.
Heb je een vraag? Hieronder hebben wij een aantal snelkoppelingen naar verschillende pagina’s. De meeste klanten vinden hieronder zelf hun antwoord of oplossing.
Heb je nog meer vragen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Ook kun je naar ons bellen via 035-8200321. In ons hoogseizoen kan de wachttijd langer zijn dan gebruikelijk. In veel gevallen, kunnen wij jou sneller en beter helpen als je contact met ons opneemt via het contactformulier.
Top 5: Klik op de zin om naar de juiste pagina te gaan:
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).