Retouren en klachtenafhandeling

Retourneren

Bekijk alle informatie omtrent het retourneren, ruilen, herroepen van producten en de terugbetaling hiervan onderstaand:

Mocht je een specifieke vraag hebben die niet tussen de bovenstaande pagina's staat neem dan contact met ons op via:

Telefoon: 035 - 82 00 321
Mail: klantenservice@loungeset.nl

Artikel retour sturen

Binnen 14 dagen nadat u het product heeft ontvangen is bij ons altijd mogelijk om iets retour te sturen.
Echter hebben wij eerst wat informatie nodig om het retour goed te kunnen verwerken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de aanleiding van retour, de conditie van de verpakking en mogelijk beeldmateriaal. 

Deze informatie zal mede bepalen hoe het retour moet en tegen welke voorwaarden. Wanneer een artikel niet naar wens is zijn de retourkosten voor eigen rekening. Doorloop hierbij het volledige retourproces en vult dit zo eerlijk en concreet mogelijk in, zodat wij jou hierbij kunnen helpen en er achteraf geen verrassingen zullen zijn.

Beschadigd en/of defect artikel 

Heb je een beschadigd en/of defect artikel? wat vervelend en dat is zeker niet de bedoeling. Vul dan het onderstaande contactformulier in en wij zullen jou hierbij helpen! 

Wanneer een artikel beschadigd is geleverd of na een bepaalde tijd stuk gaat en binnen de garantietermijn valt, dan zullen wij jouw klacht afhandelen om te kijken voor een mogelijke reparatie of omruiling. Mocht dit niet mogelijk zijn dan heb je recht op een teruggave van jouw geld. 

Wanneer een product niet op de juiste manier is gebruikt, is versleten of door storm of ongebruikelijkheid beschadigd of kapot is, dan heb je geen recht op een gratis reparatie, vervanging of teruggave van het aankoopbedrag. Uiteraard zullen wij wel klaar staan om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. 

Retour formulier


Extra info