Terugbetaling

Wanneer jouw bestelling vraagt om een terugbetaling, dan proberen wij dit altijd binnen 3 - 5 werkdagen te organiseren, indien van toepassing: na het retour ontvangen van uw product. Wettelijk gezien moet dit zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding.

Terugbetaling:

Wanneer jouw bestelling om wat voor reden dan ook vraagt om een terugbetaling, proberen wij dit eigenlijk altijd direct uit te voeren, nadat alles beoordeelt en eventueel retour is. Wettelijk gezien moeten wij het binnen 14 dagen doen. Houd wel rekening met enkele regels, welke we hieronder voor je zullen toelichten.

Terugbetaling ivm retour sturen product

Om welke reden dan ook, is er besloten om het product terug te sturen. Wij mogen wachten met terugbetaling totdat wij de retourzending hebben ontvangen of u heeft aangetoond dat u de producten heeft verzonden. Als wij producten ontvangen controleren wij op eventuele schade op het product en verpakking en of het compleet retour is gekomen. 1x per week behandelen wij alle retourzendingen. Hierna boeken wij direct het aankoopbedrag retour, minus eventuele extra kosten/ schade of transportkosten.

Proces versnellen:

  • • Groot transport: Bel de dag nadat je product is afgehaald door de transporteur. Wij controleren dan direct of het goed is binnengekomen. Is dit het geval, dan ontvangt u dezelfde dag het geld al retour.

  • • Postpakketten: Bewaar en volg jou track trace code. Ziet u dat het pakket bij ons binnen is. Bel ons even, wij controleren het en we boeken direct het geld retour.

  •  

Terugbetaling maar nog geen product ontvangen

Heb je nog geen product ontvangen en uw bestelling is ook nog niet onderweg, dan kunnen wij vaak direct het geld retour boeken. Uw bestelling wordt dan geannuleerd.

Ideal

Heeft u met iDeal betaald, dan wordt uw retourbetaling ook terug geboekt naar deze rekening. Zodra wij deze terugbetaling hebben gedaan, zal op werkdagen het binnen 24 uur weer op uw rekening staan.

Meer informatie over uw iDeal betaling/ terug betaling, kunt u terug vinden bij onze betaalprovider: https://www.pay.nl/

Klarna

Wanneer je hebt gekozen voor een betaling met Klarna zal het bedrag dat wij terugboeken eerst bij Klarna terecht komen. Wanneer wij dit bedrag binnen 14 dagen hebben gestort naar Klarna zullen zij dit binnen 1-2 dagen verwerken en terugstorten op jouw rekening.

Mocht je de Klarna rekening nog niet betaald hebben dan krijg je een bericht van Klarna dat het bedrag in mindering is gebracht en dat de rekening op €0,00 komt te staan.

Meer rvagen over de verwerking van uw Klarna betaling/ retour betaling, kunt u lezen op: https://www.klarna.com/nl/

Credit Card

Heeft u met credit card betaald, dan boeken wij het hier ook naar terug. Credit card maatschappijen, mogen tot 30 dagen geld vasthouden, tot het weer op uw account staat. Houd u hier rekening mee, zodra u navraag doet, waar blijft mijn terug betalen?

Meer informatie over uw credit card betaling/ terug betaling, vindt u bij uw eigen credit card maatschappij of bij onze betaalprovider: https://www.pay.nl/

Spraypay (gespreid betalen)

Heeft u gekozen voor spraypay/ gespreid betalen, dan zullen alleen de betalingen terug geboekt worden, welke reeds uitgevoerd zijn. U ontvangt van de betaalprovider berichten, zodra er wijzigingen zijn in uw betalingen. 

Meer informatie over uw spraypay betaling/ terug betaling, vindt u bij spraypay: https://www.spraypay.nl/

Paypal

Heeft u betaald met paypal, dan wordt het geld ook terug geboekt op uw paypal account. Zodra wij het verwerkt hebben, zal het op werkdagen binnen 24 uur weer op uw account staan.

Meer informatie over uw spraypay betaling/ terug betaling, vindt u bij paypal: https://www.paypal.com/nl/home