Klantenservice vragen

 

Wij proberen je altijd zo goed mogelijk op weg te helpen, daarom hebben wij voor jou al een aantal vragen hieronder beantwoord. Zit jouw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op. Dit kan per email naar [email protected] of bel ons op 035-8200321.

 

1. Bestellen
2. Betalen
3. Leveren
4. Retourneren
5. Schade
6. Annuleren
7. Overige vragen

 

 

1. Bestellen

- Hoe plaats ik een bestelling op de website? 

Stap 1: plaats product in winkelwagen, door op 'In winkelwagen' te klikken.
Stap 2: controleer je bestelling en klik vervolgens op 'Ga door naar afrekenen'.
Stap 3: voer je persoonlijke verzendgegevens in en kies een betaalmethode.
Stap 4: controleer je bestelling en verzendgegevens.
Stap 5: ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'Bestelling plaatsen'. 
Stap 6: bewaar het ordernummer voor eventuele vragen in de toekomst. 

 

 

 

2. Betalen

- Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Via onze payment provider kan je gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden:
- iDeal
- MisterCash
- Visa
- PayPal
- Mastercard en
- Overschrijven, zie onderstaande uitleg.
Al onze betalingen exclusief Paypal lopen via het beveiligde netwerk van Multisafepay. Betalingen van Paypal lopen via het beveiligde netwerk van Paypal zelf.  

 

- Ik heb gekozen voor een overschrijving, wat nu?

Als je gekozen hebt voor de optie overschrijven dan wachten wij tot de betaling binnen is. Betalingen per bankoverschrijving kunnen overgemaakt worden ten name van:

Products at Work 
Bankrekeningnummer / IBAN: NL36RABO0146480465 
BIC code : RABONL2U 

Als je zo snel mogelijk jouw bestelling geleverd wilt krijgen, vragen wij na de overschrijving een print screen van de betaling te sturen naar [email protected] Wij zien dit als betaalbewijs en zullen de bestelling zo snel mogelijk verzenden.

 

 

 

3. Leveren

- Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ik wil graag weten wanneer deze wordt geleverd. 
De levertijd van jouw bestelling staat op de productpagina beschreven. Gemiddeld rekenen wij 2 tot 5 werkdagen levertijd. Als de levertijd langer is dan op de website staat vermeld, word je persoonlijk door ons geïnformeerd. Heb je niets gehoord en ben je toch benieuwd, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan per email naar [email protected] of bel ons op 035-8200321. Vervolgens nemen wij contact op met de transporteur om vervolgens je weer in te lichten over de status van jouw bestelling.

 
 
 

4. Retourneren

- Als ik het product retour moet sturen, wat moet ik dan doen?

Uiteraard kan je jouw product retour sturen. Wanneer je een product retour wilt sturen, dan moet je ons hiervan schriftelijk op de hoogte brengen. Dit kan je doen door een e-mail te sturen naar [email protected] Er moet binnen 14 dagen contact worden opgenomen met onze klantenservice. Er wordt gerekend vanaf de dag van de levering. Om je aanvraag zo snel mogelijk te verwerken, is het voor ons makkelijk als je de onderstaande gegevens in jouw e-mail verwerkt. Wij nemen dan contact met je op, zodat de producten zo snel mogelijk retour gestuurd kunnen worden. 

 

Gegevens

- Ordernummer 
- Je naam 
- Het verzendadres 

Retourneren kan naar het onderstaande adres:

Products at Work
Loungeset.nl
Amsterdamse straatweg 7b
1411AW Naarden
Nederland

 

Hierbij is het belangrijk dat het product onbeschadigd is.  Als je jouw  product wilt retourneren dan zal je het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat samen met de verpakking terugsturen naar ons kantoor. De retourkosten zijn voor jou en deze worden verrekend met het retourbedrag. 
Tevens kan je ons altijd telefonisch benaderen via: 035-8200321.

 

 

 

5. Schade

- Ik heb mijn bestelling ontvangen, echter is deze beschadigd, hoe nu verder?

Wanneer je jouw bestelling ontvangt en er schade aan ontdekt, moet je het volgende ondernemen. Binnen 48 uur na ontvangst, schriftelijk bij ons aangeven wat er precies beschadigd is. Dit kan door middel van een mail naar [email protected] Hierin vragen wij foto's als bewijs en het verhaal ter onderbouwing. Dit sturen wij vervolgens door naar de leverancier om uiteindelijk met een passende oplossing te komen en dit terug te koppelen naar jou. Kom je er helemaal niet uit, bel ons dan even op 035-8200321.

  

 

 

6. Annuleren

- Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze annuleren, hoe doe ik dit?

Wanneer je een bestelling wilt annuleren, kun je het volgende doen. Binnen 14 dagen na aankoop contact met ons opnemen via de email: [email protected] Daarin de volgende gegevens plaatsen:

- Ordernummer
- Je naam
- Reden tot annuleren
- Aangeven of de bestelling net geplaatst is of al is ontvangen

Op het moment dat wij de bestelling annuleren en je geld terugstorten op jouw rekening sturen wij hier via de mail een bevestiging van. Het terugstorten duurt 1 a 2 werkdagen in verband met het betaalsysteem dat wij gebruiken. 

 
 

7. Overige vragen

- Ik heb een bestelling geplaatst maar wil het afleverafdres wijzigen, is dit mogelijk? 

Wanneer je direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat het afleveradres verkeerd is, kun je het volgende doen. Een mail sturen naar [email protected] met daarin het juiste afleveradres. Meld hierbij je ordernummer en je naam om duidelijk aan te geven om welke bestelling het gaat.

 

- Ik heb een bestelling geplaatst maar wil deze graag wijzigen, is dit mogelijk?

Wanneer je direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat je iets vergeten bent, kun je het volgende doen. Een mail sturen naar [email protected] met daarin de vermelding van de onjuiste producten en de juiste producten. Meld hierbij je ordernummer en je naam om duidelijk aan te geven om welke bestelling het gaat en wat er gewijzigd moet worden.

 

- Ik wil graag een product bestellen, echter kan ik deze niet in mijn winkelwagen plaatsen, hoe komt dit?

Soms komt het voor dat een product uit voorraad is en van de website af wordt gehaald. Als je later een keer terug komt via google kom je terecht op een oude pagina. Google slaat deze pagina's op, terwijl deze niet meer functioneel zijn. Je kunt dan het beste nogmaals www.loungeset.nl in de zoekbalk typen of de pagina even vernieuwen.

 

- Ik heb een cadeaubon, hoe gebruik ik deze? 

Wanneer je een product besteld en hierbij een cadeaubon wilt gebruiken, kun je deze op de volgende manier inzetten.
Stap 1: plaats product in winkelwagen, door op 'In winkelwagen' te klikken.
Stap 2: voer de cadeaubon in onder 'voer een cadeaubon in als u er een heeft'.
Stap 3: klik op 'cadeaubon gebruiken'.

 

- Waar vind ik een kortingscode?

De producten van Loungeset.nl hebben standaard de laagste prijsgarantie. Daarom maakt Loungeset.nl geen gebruik van kortingscodes.


- Kan ik track en trace code van mijn bestelling ontvangen? 

Wij verzenden niet standaard een track & trace code, omdat wij deze niet altijd krijgen. Als je toch graag een track & trace code wilt om jouw pakket te volgen dan kan je contact opnemen met ons. Dit kan per mail: [email protected] of per telefoon: 035-8200321. Wij zullen dan, indien mogelijk, je jouw  track & trace code sturen. Maar dit kan lang niet in alle gevallen.


- Kan ik zelf een leveringsafspraak maken?

Het is mogelijk om vooraf een leverafspraak te maken. Bijvoorbeeld om later te leveren. Dit kun je aangeven door te reageren op de bevestigingsmail en hier aan te geven wanneer je wenst te ontvangen. Vervolgens zetten wij de bestelling later door of zorgen voor de juiste leverdatum. Enkele transporteurs nemen zelf contact met je op voor de levering om een afspraak te maken. Het is hier mogelijk om op te reageren en zelf een voorkeursdag door te geven. Mocht je helemaal geen bericht hebben ontvangen en toch nieuwsgierig naar je bestelling kun je altijd even mailen of bellen naar het onderstaande adres: [email protected] of per telefoon: 035-8200321.


- Betaal ik verzendkosten?

Voor bestellingen die op maandag tot en met vrijdag bezorgd worden, met een orderwaarde boven de € 50,- euro, is de verzending binnen Nederland gratis! Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten minimaal € 6,95. Dit geldt ook als de orderwaarde € 49,95 is. 
Loungeset.nl levert ook buiten Nederland en België. Voor informatie over de verzendkosten naar een ander land kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen dan de transportkosten transparant aan jou door berekenen.

 

- Als mijn bestelling vertraging oploopt, krijg ik hierover dan een bericht?

Het komt voor dat een product later leverbaar is. Vaak staat dit al aangegeven op de productpagina in dikgedrukte letters. Bijvoorbeeld: Uitlevering in week 27. Als een product uit voorraad is nadat nadat je besteld hebt, proberen wij jou altijd zo veel mogelijk te informeren met de uitgestelde levertijd of alternatieven. Mocht je helemaal geen bericht hebben ontvangen en toch nieuwsgierig naar je bestelling kun je altijd even mailen of bellen naar het onderstaande adres: [email protected] of per telefoon: 035-8200321.

 

- Wat gebeurt er als ik producten bestel met verschillende levertijden of leveranciers?

Als je verschillende producten bestelt bij de zelfde leverancier, dan wordt de bestelling pas uitgeleverd, op het moment dat de bestelling compleet is. Uiteraard kun je ervoor kiezen om de bestelling gespreid geleverd te krijgen. Neem dan contact met ons op en dan regelen we dit.

Heb je te maken met een combinatieaankoop bij verschillende leveranciers, dan wordt de bestelling ook afzonderlijk verzonden. Zodoende kan het betekenen dat product X in week 28 bij je wordt afgeleverd en product Y in week 29.
Wil je hiervan afwijken, neem dan contact op met de klantenservice. Tevens zal de klantenservice jou per mail informeren, op het moment dat een product vertraagd is.

 

- Ik twijfel over een aankoop, kan ik het product eerst ergens bekijken?

Je wilt het product proeven en proberen, dit kan helaas niet vanaf het internet. Een aantal producten van www.loungeset.nl hebben wij in de showroom in Naarden staan, zie pagina SHOWROOM. Verstandig is het wel om vooraf contact op te nemen met ons om te kijken of de gewenste set te bezichtigen is in onze showroom. Dat kan via de volgende contactgegevens: [email protected] of per telefoon: 035-8200321.

 

- Ik twijfel over een aankoop, kan ik het product terugsturen als deze niet bevalt?

Als je binnen 14 dagen contact opneemt met onze klantenservice dan kan je jouw product retourneren. Je krijgt dan jouw geld retour geboekt. Hierbij moet je aan een aantal dingen voldoen. Dit zijn: 

- Artikel moet - indien redelijkerwijze mogelijk - 100% nieuw zijn en in de originele verpakking herpakt worden 
- Je hebt 14 dagen om de artikelen te retourneren, te tellen vanaf de datum van levering 
- Producten moeten niet gemonteerd zijn

De retourkosten zijn voor jou en deze worden verrekend met het retourbedrag. Als je aan deze voorwaarden kan voldoen moet je  contact opnemen met de klantenservice via:  [email protected] of per telefoon: 035-8200321.

 

- Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar mijn geld nog niet ontvangen, hoe zit dit?

Als je jouw bestelling hebt geannuleerd storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug op je rekening. Door het betaalsysteem waar wij gebruik van maken duurt dit maximaal twee werkdagen. Het is ook mogelijk dat je een bestelling via creditcard hebt betaald. Dan bestaat er een kans dat jou creditcard maatschappij het geld nog even vast houd. Mocht je er nog steeds niet uit komen, kun je ook even contact opnemen met de klantenservice, via: [email protected] of per telefoon: 035-8200321.

 

- Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er mist een onderdeel, hoe nu verder?

Het kan voorkomen dat er bij een bestelling onderdelen missen. Dan kun je een mail sturen naar [email protected] met daarin de onderdelen die missen en eventueel foto's om je verhaal te ondersteunen. Vervolgens nemen wij contact op met de leverancier en zorgen er voor dat het missende onderdeel je kant op komt.

 

- Een tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst, maar nu is er iets kapot gegaan. Heb ik nog garantie?

Standaard geven we jou twee jaar garantie. Daarnaast verschilt het per leverancier hoe veel garantie er wordt verleend. Mocht er iets stuk gaan kun je het gemakkelijkst contact opnemen via de mail: [email protected] In deze mail kun je de datum van aankoop aangeven en de ernst van de schade. Vervolgens nemen wij contact op met de leverancier en zoeken naar een passende oplossing.

 

- Ik twijfel tussen twee producten, waar zit het verschil tussen de twee producten?

Wij richten ons veel op de prijs/kwaliteit-verhouding. Als je twee van dezelfde soort producten ziet is de kans groot dat de duurdere van betere kwaliteit is gemaakt. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met het materiaal, de grootte of de stof van het loungeset.


- Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Op de productpagina op de website staat of het product in voorraad is. Mocht je een grote afname willen bestellen en niet zeker zijn of er voldoende op voorraad is, adviseren wij contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan via: [email protected] of per telefoon: 035-8200321.


- Kan ik ook zakelijk, B2B, een bestelling plaatsen?

Op Loungeset.nl bieden we een zeer groot aantal producten aan. Deze producten zijn van hoog kwaliteitsniveau en vaak zeer geschikt voor zakelijk gebruik. Wil je zakelijk een groot aantal afnemen?  Neem dan contact op door te mailen naar [email protected] of te bellen naar nummer 035 - 82 00 321. We maken dan een factuur op maat.


- Hebben jullie het complete assortiment in de showroom staan?

Loungeset.nl heeft een assortiment van ruim 4.500 producten. Wij kunnen deze niet allemaal in de showroom kwijt.
Heb je een product op de website gezien en wil je dit bezichtigen, neem dan eerst contact op met de klantenservice. Zo ben je zeker dat het product ook klaar staat om te bekijken. Deze service is gratis en vrijblijvend. Je verplicht je niet tot aankoop van het product.


- Op de productpagina staat een langeren levertijd vermeld, is dit een definitieve leverdatum?

Het kan voorkomen dat producten pas later leverbaar zijn. Dit staat vaak op de volgende manier aangegeven op de productpagina: Uitlevering in week 27. Dit is een indicatie en geen definitieve levertijd. Producten worden verscheept en dit kan extra vertraging oplopen. Wij proberen altijd een zo specifieke week of datum te vermelden, helaas lukt dit niet altijd. 

 

- Ik wil het aankoopbedrag overboeken. Wat betekent dit voor de snelheid van leveren?

Bij nationale betalingen, middels overboeking duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat de betaling is verwerkt. Voor internationale overboeking kan het tot 5 werkdagen duren.
Nadat we de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling doorgezet. Wil je de bestelling zo snel mogelijk hebben geleverd, neem dan contact op met de klantenservice. Er wordt dan gevraagd om een print-screen op te sturen. Deze zal dan worden erkend als betalingsbewijs.

 

- Je elektronische betaling mislukt?

Is je betaling via iDEAL mislukt? Controleer dan eerst of het geld afgeschreven is of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven, maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je ordernummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.

Creditcard geweigerd?
Je hebt een bestelling gedaan en je wilt met je creditcard betalen, maar je krijgt het bericht dat je creditcard is geweigerd. Dat is vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je bestelling in ontvangst kan nemen. We hopen dat je begrijpt dat we voor jouw én onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer je creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kun je je bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL, PayPal of vooruitbetaling.

 

- Kan ik een los onderdeel van een product bestellen?

Als je het product waar je een onderdeel voor zoekt bij ons hebt gekocht, dan willen we je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen je dan adviseren.
Heb je het product niet bij ons gekocht? Dan kun je helaas geen gebruik maken van het Loungeset garantieplan. In dat geval willen we je aanraden contact op te nemen met de winkel waar je het product hebt gekocht, of eventueel met de fabrikant.


- Ik heb een vraag over een product?

We hebben een breed assortiment met ruim 4500 producten. Wij hebben passie voor onze producten en breiden onze kennis uit door producttrainingen te volgen, zodat we gespecialiseerd zijn in iedere productgroep. Deze informatie vind je op de productpagina's op onze website.
De productinformatie bestaat uit een of meerdere productfoto's, een korte omschrijving, een opsomming van de belangrijkste eigenschappen, een uitgebreide omschrijving en de technische details. Wanneer mogelijk bereiden we de informatie uit met handleidingen.
Het kan gebeuren dat je geen antwoord kunt vinden op je vraag. Neem dan contact op met de klantenservice. Deze informatie zal dan ook op de website worden aangevuld.