Klantenservice vragen

 

Wij proberen u altijd zo goed mogelijk op weg te helpen, daarom hebben wij voor u al een aantal vragen hieronder beantwoord. Zit uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op. Dit kan per email naar [email protected] of bel ons op 035-8200321.

 

1. Bestellen
2. Betalen
3. Leveren
4. Retourneren
5. Schade
6. Annuleren
7. Overige vragen

 

1. Bestellen

Hoe bestel ik iets bij Loungeset.nl?
Bestellen doet u bij ons in 4 simpele stappen:


Stap 1. Plaats uw product(en) in de winkelwagen

  • Selecteer het product dat u wilt kopen. Leg het dan in uw digitale winkelmand door op de grote oranje knop “In winkelwagen” te klikken. U kunt nu door met verder winkelen.

Stap 2. Controle

  • Controleer of u alle producten die u wilt bestellen in de winkelwagen heeft geplaatst. Is dit juist? Klik dan op “Ga door naar afrekenen”

Stap 3. Persoonlijke gegevens

  • Vul uw persoonlijke gegevens goed in en kies voor een betaalmethode.
    Controleer nog een keer goed of de door u ingevulde gegevens kloppen. Klik vervolgens op “betaling afrekenen”.

Stap 4. Bedankt voor uw aankoop!

  • U krijgt automatisch op uw opgegeven emailadres een ontvangstbevestiging met verdere informatie. Hierin staat ook uw ordernummer. Bewaar dit goed voor eventuele vragen in de toekomst.

 

 

 

2. Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?


Via onze payment provider kunt u gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden: 

- iDeal
- Visa
- Mastercard
- MisterCash
- Paypal
- Overschrijven (zie onderstaande uitleg

Al onze betalingen exclusief Paypal lopen via het beveiligde netwerk van Multisafepay. Betalingen van Paypal lopen via het beveiligde netwerk van Paypal zelf.  

 

Ik heb gekozen voor een overschrijving, wat nu?


Als u gekozen heeft voor de optie overschrijven dan wachten wij tot de betaling binnen is. Betalingen per bankoverschrijving kunnen overgemaakt worden ten name van:

Products at Work 
Bankrekeningnummer / IBAN: NL36RABO0146480465 
BIC code : RABONL2U 

Als u zo snel mogelijk uw bestelling geleverd wilt krijgen, vragen wij na de overschrijving een print screen van de betaling te sturen naar [email protected] Wij zien dit als betaalbewijs en zullen de bestelling zo snel mogelijk verzenden.

 

 

 

3. Leveren

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ik wil graag weten wanneer deze wordt geleverd. 

De levertijd van uw bestelling staat op de productpagina beschreven. Gemiddeld rekenen wij 2 tot 5 werkdagen levertijd. Als de levertijd langer is dan op de website staat vermeld, word u persoonlijk door ons geïnformeerd. Heeft u niets gehoord en bent u toch benieuwd, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan per email naar [email protected] of bel ons op 035-8200321. 

 
 
 

4. Retourneren

Wat moet ik doen als ik het product retour wil sturen?

Wanneer u een product retour wilt sturen, moet u onze klantenservice per mail hiervan op de hoogte brengen. Dit kan binnen 14 dagen na uw levering. U kunt uw mail sturen naar [email protected]. Om uw aanvraag zo snel mogelijk te verwerken, is het voor ons makkelijk om ons onderstaande retourformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Wij nemen dan contact met u op, zodat uw product zo snel mogelijk retour gestuurd kan worden.

Retourneren kan naar het onderstaande adres:

Products at Work
Loungeset.nl
Amsterdamsestraatweg 7B
1411 AW Naarden
Nederland

Bij het retourneren is het belangrijk dat het product onbeschadigd is. Tevens is het ook belangrijk dat het product in de originele verpakking wordt teruggestuurd. De retourkosten zijn voor u en deze worden verrekend met het retourbedrag.

 

 

 

5. Schade

Mijn bestelling is ontvangen, echter is deze beschadigd. Wat moet ik doen?

Wanneer u uw bestelling ontvangt en er schade aan ontdekt,
Binnen 48 uur na ontvangst, per mail bij ons aangeven wat er precies beschadigd is. Vul de hiervoor schadeformulier zo compleet mogelijk in. KLIK HIER om het schadeformulier in te vullen.

Upload bij het schadeformulier ook uw foto’s ter onderbouwing en bewijs. Zonder foto’s kunnen wij het helaas niet in behandeling nemen. Wij sturen het schadeformulier op naar de leverancier om uiteindelijk met een passende oplossing te komen en dit terug te koppelen naar u toe.

  

 

 

6. Annuleren

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Hoe moet dit?

Wanneer u een bestelling wilt annuleren, kunt u dit doen door binnen 14 dagen na aankoop het onderstaande annuleringsformulier in te vullen. Vul het formulier zo volledig mogelijk in, zodat wij dit ook zo snel mogelijk kunnen annuleren.

Op het moment dat wij de bestelling annuleren en het geld terugstorten, sturen wij hier via de mail een bevestiging van. Het terugstorten duurt 1 a 2 werkdagen in verband met het beveiligde betaalsysteem dat wij gebruiken.

 
 

7. Overige vragen

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil het afleveradres wijzigen. Is dit mogelijk?

Wanneer u direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat het afleveradres verkeerd is, kunt u het beste ons een mail sturen naar [email protected].
Meld hierbij uw ordernummer en het juiste afleveradres, om duidelijk aan te geven om welke bestelling het gaat.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze graag wijzigen. Is dit mogelijk?

Wanneer u direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat u iets vergeten bent, kunt u het beste ons een mail sturen naar [email protected].
Meld hierbij uw ordernummer, naam en geef duidelijk aan om welke juiste en onjuiste producten het gaat en wat er gewijzigd moet worden. 

Ik wil graag een product bestellen, echter kan ik deze niet in mijn winkelwagen plaatsen, hoe komt dit?

Het kan voorkomen dat een product uit voorraad is en van de website wordt afgehaald. Als u later een keer via google zoekt, komt u terecht op een oude pagina. Google slaat namelijk deze pagina’s op, terwijl deze niet meer functioneel zijn.

Ik heb een cadeaubon, hoe gebruik ik deze?

Wanneer u een product besteld en hierbij een cadeaubon wilt gebruiken, kunt u deze op de volgende manier gebruiken:

STAP 1: plaats product in winkelwagen, door op “In winkelwagen” te klikken.

STAP 2: voer de cadeaubon in onder “ voor een cadeaubon in als u er een heeft”.

STAP 3: klik op “cadeaubon gebruiken”

Waar vind ik een kortingscode?

De producten van loungeset.nl hebben standaard de laagste prijsgarantie. Daarom maken wij geen gebruik van kortingscodes.

Kan ik een track en trace code van mijn bestelling ontvangen?

Wij verzenden niet standaard een track & trace code, omdat wij deze niet altijd krijgen van het transportbedrijf. Als u toch graag een track & trace code wilt, neem dan contact op met onze klantenservice. U kunt uw mail dan sturen naar: [email protected]. Meld hierbij wel uw ordernummer en naam. Wij zullen dan, indien mogelijk, uw track & trace code opsturen.

 

Kan ik zelf een bezorgafspraak maken?

Onze transporteurs nemen zelf contact op met u op om een afspraak te maken voor de levering. Het gaat hier om externe transportbedrijven en zij maken hun eigen afspraken. Dit doen wij zelf niet.
Mocht u na paar dagen nog geen bericht hebben ontvangen en toch nieuwsgierig zijn naar uw bestelling, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen. U kunt uw mail sturen naar: [email protected].

 

Kan ik mijn bestelling ook later dan de genoemde levertijd laten leveren?

Dat is altijd mogelijk. U kunt dit het beste aangeven door te reageren op uw bevestigingsmail en hier aan te geven wanneer u uw bestelling wenst te ontvangen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen met een orderwaarde van boven de €50,- worden in Nederland gratis bezorgd (m.u.v. de Waddeneilanden). Voor bestellingen met een orderwaarde van onder de €50,- zijn de verzendkosten minimaal €6,95. Dit geldt ook als de orderwaarde €49,95 is.
Wij leveren ook buiten Nederland en België. Voor informatie over de verzendkosten naar een ander land kunt u het beste ons een mail sturen naar: [email protected].
Meld hierbij het adres waar het heen moet, om welke producten het gaat en het aantal. Wij zullen dan de transportkosten opvragen bij ons transportbedrijf en u daarover informeren.

 

Als mijn bestelling vertraging oploopt, krijg ik hierover dan een bericht?

Het kan voorkomen dat een product later leverbaar is. Vaak staat dit al aangegeven op de productpagina. Wanneer een product uit voorraad is nadat u besteld heeft, proberen wij u daarvan zoveel mogelijk over te informeren. Hierin geven wij de uitgestelde levertijd aan of de geschikte alternatieven.

 

Wat gebeurd er als ik producten bestel met verschillende levertijden of merken?

Als u verschillende producten besteld met verschillende levertijden, wordt deze pas uitgeleverd wanneer uw bestelling compleet is. Uiteraard kunt u er wel voor kiezen om de bestelling gespreid geleverd te krijgen. Stuur ons een mail naar: [email protected] en dan gaan wij dit voor u in werking zetten.

Wanneer u verschillende producten besteld met verschillende merken, dan wordt uw bestelling afzonderlijk verzonden. Elk merk heeft weer zijn eigen logistiek proces. Zo kan het dus betekenen dat product A in week 32 wordt afgeleverd en product B in week 33.
Wilt u hier van afwijken en alles tegelijk uitgeleverd hebben? Laat het ons dan even per mail weten.

 

Ik twijfel over een aankoop, kan ik het product eerst ergens bekijken?

Wanneer u het product wilt proeven en proberen, kan dit helaas niet via internet. Een aantal producten hebben wij in onze showroom staan in Naarden. Wij adviseren wel om vooraf contact met ons op te nemen of de gewenste set te bezichtigen is. Stuur ons een mail naar [email protected] en vermeld hierin welke set u wilt bezichtigen.

 

Ik twijfel over een aankoop, kan ik het product terugsturen als deze niet bevalt?

Als u binnen 14 dagen contact opneemt met onze klantenservice, dan kunt u uw product retourneren. Vul ons retourformulier in op onze website en vul alles zo uitgebreid mogelijk in. Wij zullen nadat wij het artikel retour hebben ontvangen, netjes het geldbedrag terugstorten op uw rekening.
De retourkosten zijn altijd in rekening voor de klant. Wat deze kosten zijn is even afhankelijk van de grootte van de bestelling. De retourkosten zijn altijd voor u en deze worden verrekend met het aankoopbedrag. Een product terugsturen moet wel aan een aantal dingen voldoen:

  1. Retourformulier zo volledig mogelijk ingevuld

  2. Artikel moet - indien redelijkerwijs mogelijk 100% nieuw zijn en in de originele verpakking herpakt worden.

  3. U heeft 14 dagen om het artikel te retourneren, te tellen vanaf de datum van levering

  4. Producten moeten niet gemonteerd zijn.

 

Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar mijn geld nog niet ontvangen. Hoe zit dit?

Als u uw bestelling heeft geannuleerd, dan storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug op uw rekening. Door het beveiligde betaalsysteem waar wij gebruik van maken, duurt dit maximaal twee werkdagen. Het is ook mogelijk dat u een bestelling via creditcard heeft besteld. Dan bestaat er een kans dat uw creditcard maatschappij het geld nog even vasthoudt. Staat het geld na lange tijd nog niet op uw rekening? Stuur ons dan een mail naar [email protected]

  

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er mist een onderdeel, hoe nu verder?

Het kan keer voorkomen dat er bij een bestelling onderdelen missen. U kunt dan het beste ons een mail toesturen naar [email protected]. Vermeld hier duidelijk uw ordernummer en welke onderdelen er ontbreken. Eventuele foto’s om uw verhaal te ondersteunen is altijd welkom.
Wij nemen na uw email contact op met de desbetreffende leverancier en gaan ervoor zorgen dat het ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk uw kant op komen.

 

Een tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst, maar nu is er iets kapot gegaan. Heb ik nog garantie?

Standaard geven wij altijd twee jaar garantie op alle producten. Daarnaast verschilt het het per merk hoeveel garantie er wordt gegeven. Mocht er iets kapot zijn van uw bestelling, adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt het beste ons een email sturen naar [email protected].
Vermeld hierin duidelijk uw ordernummer, ernst van de schade en ook foto’s hiervan. Zo hebben wij alles compleet om te kijken voor een passende oplossing.

 

Ik twijfel tussen twee producten, waar zit het verschil tussen de twee producten?

Wij richten ons veel op de prijs/kwaliteitsverhouding. Als je twee van dezelfde soort producten ziet is de kans groot dat de duurdere van betere kwaliteit is gemaakt. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met het materiaal, de grootte of de stof van het product. Mocht u het verschil precies willen weten tussen producten waar u over twijfelt, neem dan contact met onze klantenservice. U kunt ons een email sturen naar: [email protected] of ons te bellen op telefoonnummer: 035 - 82 00 321.

 

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Op de productpagina op de website staat of het product in voorraad is. Mocht je een grote afname willen bestellen en niet zeker zijn of er voldoende op voorraad is, adviseren wij contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan via onze email:  [email protected]. Vermeld hierin duidelijk om welk product het gaat en om de hoeveelheid.

 

Kan ik ook zakelijk, B2B, een bestelling plaatsen?

Op Loungeset.nl bieden we een zeer groot aantal producten aan. Deze producten zijn van hoog kwaliteitsniveau en vaak zeer geschikt voor zakelijk gebruik. Wil je zakelijk een groot aantal afnemen?  Neem dan contact op door te mailen naar [email protected]

 

Hebben jullie het complete assortiment in de showroom staan?

Loungeset.nl heeft een assortiment van ruim 4500 producten. Wij kunnen deze helaas niet allemaal in de showroom kwijt.
Heeft u een product op de website gezien en wilt u deze bezichtigen? Neem dan eerst contact op met de klantenservice. Zo bent u er zeker van dat het product bij ons in de showroom staat en dat u niets voor niets rijdt.

 

Op de productpagina staat een langere levertijd vermeld, is dit een definitieve leverdatum?

Het kan voorkomen dat producten pas later leverbaar zijn. Dit staat vaak op de volgende manier aangegeven op de productpagina: “Uitlevering in week 27”. Dit is een indicatie en geen definitieve levertijd. Producten worden verscheept en dit kan extra vertraging oplopen door verschillende omstandigheden. Wij proberen altijd een zo specifieke week of datum te vermelden. Helaas lukt dit niet altijd.

Ik wil het aankoopbedrag overboeken. Wat betekent dit voor de snelheid van leveren?

Bij nationale betalingen, middels overboeking duurt het maximaal 2 werkdagen voordat de betaling is verwerkt. Voor internationale overboeking kan het tot 5 werkdagen duren.
Nadat we de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling doorgezet. Wilt u de bestelling zo snel mogelijk geleverd hebben, vragen wij u om een print-screen op te sturen van uw betaling. Dit zal worden erkend als betalingsbewijs. U kunt uw printscreen van de betaling naar onze klantenservice toesturen. Dit kan naar [email protected]. Geef hier duidelijk uw naam en ordernummer door waar het om gaat, zodat wij dit ook makkelijk kunnen verwerken.

 

Is uw elektronische betaling mislukt?

Is uw betaling via iDEAL mislukt? Controleer dan eerst of het geld afgeschreven is of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven, maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. Voordat u contact met ons opneemt, vragen wij u om eerst uw ordernummer op te zoeken. Deze staat altijd bij uw afschrijving vermeld.

 

Ik krijg het bericht dat mijn creditcard is geweigerd. Wat nu?

Als u een bestelling gedaan heeft en u wilt met de creditcard betalen en u krijgt bericht dat uw creditcardcard is geweigerd, is altijd vervelend om te horen.
Wij willen namelijk, net zo graag als u, dat u zo snel mogelijk uw bestelling in ontvangst kan nemen. Wij hopen dat u begrijpt dat wij voor u en voor onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer uw creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kunt u de bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Wij vragen dan wel om dan via bijvoorbeeld IDEAL of PayPal te betalen.

 

Kan ik een los onderdeel van een product bestellen?

Als u het product waar u een onderdeel voor zoekt bij ons hebt gekocht, dan willen wij u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt dan ons een email sturen naar [email protected]. Vermeld hier duidelijk uw ordernummer en om welk onderdeel het gaat. Graag zien wij als toevoeging ook duidelijke foto’s, zodat er geen misverstanden hier over kunnen ontstaan.
Heeft u het product niet bij ons gekocht? Dan kunt u geen gebruik maken van het loungeset.nl garantieplan. In dat geval raden wij aan om contact op te nemen met de winkel waar u het product destijds gekocht heeft.

 

Ik heb een vraag over een product?

We hebben een breed assortiment met ruim 4500 producten. Wij hebben passie voor onze producten en breiden onze kennis uit door producttrainingen te volgen, zodat we gespecialiseerd zijn in iedere productgroep. Deze informatie vind u op de productpagina's op onze website.
De productinformatie bestaat uit een of meerdere productfoto's, een korte omschrijving, een opsomming van de belangrijkste eigenschappen, een uitgebreide omschrijving en de technische details. Wanneer mogelijk bereiden we de informatie uit met handleidingen.
Het kan gebeuren dat u geen antwoord kunt vinden op uw vraag. Neem dan contact op met de klantenservice. Deze informatie zal dan ook op de website worden aangevuld.